سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[نرم افزار] دانلود BitDefender Total Security 2014 Build 17.16.0

دانلود BitDefender Total Security 2014 Build 17.16.0.729 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و ضد جاسوس افزار بیت دیفندر

ضدویروس قدرتمند و مطرح BitDefender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس دنیا و محصولی از کمپانی SoftWin است که در چند سال اخیر طرفدار بسیاری را گرد خود آورده است. شهرت این ضد ویروس در نسخه های اخیر عرضه شده در سرعت بسیار بالا در یافتن ویروس ها و همچنین مصرف کم منابع سخت افزاری سیستم و حافظه ی اصلی و همچنین قابلیت آپدیت بالا بوده است!
کمپانی SoftWin علاوه بر عرضه ی جدید ترین نسخه ی این ویروس کش برتر یعنی BitDefender AntiVirus خود همراه با ویژگی های متفاوت و جدید، اقدام به عرضه ی نسخه ی 2008 از بسته ی امنیتی بسیار قدرتمند خود یعنی BitDefender Total Security 2008 نیز نموده که خبر خوشایندی برای هواداران این ضد ویروس قدرتمند است. BitDefender Total Security با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز از کامپیوتر تان در مقابل ویروس ها، جاسوس ها، هکرها، اسپمر ها و دیگر تهدیدات امنیتی به بهترین نحو ممکن محافظت میکند. علاوه بر این، ابزاری است که با کمک آن میتوان کامپیوتر را بهینه سازی کرد و از اطلاعات مهم فایل پشتیبان ساخت که نتیجه ی آن سریع تر عمل کردن کامپیوتر و حفاظت آن در برابر از دست دادن داده ها است.
ادامه مطلب/دانلود...